2015. május 11., hétfő

Születésnapi képeslap

Egy tavaszi hangulatú, születésnapi képeslapot készítettem.


A Beautiful Chic papír adta az ihletet, hogy egy vidám képeslap szülessen. A cipős képet mindenképpen rá akartam tenni, és ehhez illő díszítőelemeket kerestem. A fő színeket tehát az alap kép adta meg. 
Letisztult lapot akartam készíteni, a háttér először tiszta fehér volt, de nekem mégis hiányoztak róla a színek, ezért filctollak segítségével vízfesték hatású hátteret hoztam létre.
Végül a hozzá illő csipeszek is felkerültek. Igazi májusi hangulatú képeslap lett a végeredmény.

Felhasznált anyagok: 
Avalanche 12X12 alapkarton, Tsukineko, Kroki Hobby
Beautiful Chic / Stepping Out papír, Webster's Pages Kroki Hobby
Bellissima / Charm Pack díszítőelem, Docrafts Papermania Kroki Hobby
Pékzsineg  Dekorella
Rayher csipeszek Rayher
Spectrum Aqua filctollak Spectrum Noir



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése