2015. augusztus 7., péntek

Karácsonyi képeslap csillagokkal / Christmas card with stars

Karácsonyi képeslap augusztusban. Kedvenc karácsonyi papírkészletemet használtam fel ehhez a képeslaphoz (Krafty Christmas). Adtam hozzá egy kis arany csillogást, csillagokat, gyöngyöket és egy arany masnit. 
Négy hónap múlva karácsony!!!


Chrismas card in August. I used my favourite festive papers (Krafty Christmas). Added a little golden shine, stars, pearls and a golden tie.  
In four months... Christmas!!!




There was a great sketch of 52 {Christmas} Card Throwdown and I play along with Simon Says Wednesday Challenge Tie It Up.






Ezeket használtam fel hozzá:
Aranyzsineg
Gold Ink Pad, Dovecraft
Krafty Christmas 6X6 papírkészlet, Dovecraft
Krémszínű képeslap alapkarton, Docrafts-Papermania
Old Paper embossing por, Ranger
Rose Garden gyöngyök, Scrapberry's

Itt szereztem be őket: Kroki Hobby, Pippi 

 
Köszönöm a hozzászólásokat, szeretem olvasgatni őket. :) 
Thank you for your comments, I like reading them. :)

3 megjegyzés:

  1. Lovely, stylish design! Thanks so much for joining us at 52CCT, April x

    VálaszTörlés
  2. Very nice take on the sketch - clean and simple and stylish. Thanks so much for playing along with 52CCT this week! Deborah

    VálaszTörlés
  3. Beautiful card! Such a sweet design!! Love it!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    VálaszTörlés